AEG L89496NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L89496NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

janydirkx 03-08-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

Wasmachine bevalt uitstekend. Wast schoon en is erg stil, de was komt er droog uit. Ziet er netjes uit.

Riesor 03-07-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

De wasmachine is gemakkelijk in de bediening. Bij veel programma's kan gekozen worden voor een kortere tijd dan het standaardprogramma, dat is soms erg handig.
De was is goed schoon en de verschillende programma's bieden voldoende mogelijkheden.

Molenhoek16 27-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

Product iets langer dan een maand geleden aangeschaft. Super zuining met goede resultaten met heel veel mogelijkheden. Gelijk droger in dezelfde kleuren aangeschaft. Deze is ook super zuinig en goede droogresultaten. Ik zou zeggen: Kopen maar!!!

HarmV666 26-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

Een zeer fijne en stille wasmachine. Uitermate zuinig, en omdat hij de was weegt en het verbruik op het gewicht aanpast is een kleinere was ook goed te doen. Erg gebruiksvriendelijk en met vele opties, waaronder een strijkwas (strijken niet nodig!), jeans en dekbed programma.

YSD 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

Onze vorige wasmachine was een AEG dus was het een no-brainer nog een AEG te kopen. Hij is echter moderner, zuiniger, is veel stiller en er zitten meer mogelijkheden op waaronder een jeans programma en een anti-allergie stand. Wij zijn een familie van 4 en de wasprestaties zijn indrukwekkend.

Bas_1977 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

We hebben deze machine nu een maand in gebruik. De was programma's duren wat langer maar daardoor is de machine extreem zuinig in stroom en water verbruik. Ook is hij makkelijk in de bediening en heeft maar weinig wasmiddel nodig. Door het grote display zijn de gekozen programma's makkelijk af te lezen, en de grote trommel zorgt ervoor de je met gemak een groter dekbed of slaapzakken uit kunt wassen. Tijdens het wassen hoor je de wasmachine bijna niet! Conclusie; complete zuinige wasmachine voor een gunstige prijs. Wij zijn er blij mee!

pejalami 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

Makkelijk te bedienen machine, het 20 minuten programma is ideaal. Heerlijk stil. Staat bij mij op de 2e verdieping, door het schuine display kan ik vanaf de 1e verdieping niet meer zien hoe ver het programma is. Ik heb wel moeten wennen aan de grotere trommel. Je bent sneller geneigd om meer in te doen dan je voorheen gewent was.

BramFred 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

Bijzonder fijne wasmachine, wast schoon en is heel stil. Deze wasmachine heeft veel mogelijkheden en je kunt zelfs een deken of een jas stomen zodat het weer lekker fris is. Kortom, ik ben erg tevreden.

Gekke Henk 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

Wasmachine heeft zat mogelijkheden. Uitgestelde start, verschillende programma's voor kleren die maar een beetje vies zijn. Grote trommel, de machine zelf is niet zo groot. Laag waterverbruik of juist snel klaar. Keuze zat. Een prima wasmachine voor een prima prijs.

henrita1 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

wasmachine met veel mogelijkheden. Het stoomprogramma werkt boven verwachting. Je hebt echt maar een heel klein beetje waspoeder nodig. Kortom een prima wasmachine voor een prima prijs

Sijssie 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

De belangrijkste reden voor deze aankoop was o.a. het geringe geluid.Dit is prima. natuurlijk hoor je het wel met centrifugeren maar dit is niet hinderlijk. De vele gebruiksmogelijkheden, het zelf kunnen instellen, helemaal goed.

camff101 18-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496NFL

Bij de test van de consumentenbond (score 7.1) zijn allerlei eigenschappen getest. Een aanvulling hierop zijn de onderstaande verbruiks metingen en ervaringen met andere functies.
Bijzonderheden waarop we de machine hebben uitgezocht:
* ECO programma *stoom functie.
1- Energie zuinig ECO (40 of 60graden) programma: Dit programma duurt wel langere, rond de 3 uur, maar het verbruik is spectaculair laag. Ik heb het meerdere keren nagemeten bij 4 tot 5 Kg belading. Rond 0.33kWh (!) en rond 45L. water. Zelfs voor een super dure machine als de Samsung WW10H9600EW (€1999) is dit hoger (opgegeven 0.5kWh).
2- Stoom functie: Daar mag gewoon '40 graden' gemerkte was in en bij het eerste testje bleek meteen dat je een heel zacht resultaat krijgt, maar vooral dat de kleuren gaan stralen. Wat voor mij verbazingwekkend was, is dat dit kan zonder zeep en met 'weinig milieu belasting', nl 0.11kWh en 1.2L water (16 minuten).
Verder komt het goed er niet nat uit zoals bij gecentrifugeerde was, maar meer ietwat klammig. We hebben na dit testje meteen van alles er ingedaan: kussentjes, van die beesten pantoffels, fleece jacks en fleece dekentjes, allemaal met het genoemde stralende resultaat.
3- '20 min' programma één maal gedraaid: 0.4kWh en 40 L.
4- Met het Wol/zijde programma hebben we verschillende malen wol gewassen en we stoppen wol nu dan ook met een gerust hart in de machine.
Over 'Strijkvrij', 'Dekbed' en 'Fijne Was' schrijf ik misschien nog eens een review als we daar ervaring mee hebben opgedaan. Wij zijn enthousiast over deze machine (met name de stoom functie).
Het goede wasresultaat is mede te danken aan de 'direkte inspuiting' (waswater wordt voortdurend midden in het ronddraaiende wasgoed gespoten). De pomp voor de direkte inspuiting hoor je wel de gehele wasbeurt zachtjes zoemen als je erop let. Het algehele geluidsnivo van deze machine is laag (opgegeven 51dB).